RSS

BİLKE TANITIM TOPLANTILARI

30 Oca

BİLKE 2008- TEMMUZ ayında kuruldu.Eğitim Projemiz, kuruluşumuzla birlikte 2008-EYLÜL ayında işlevine başladı. Hedefimiz, Sinop’ta yaşayan, yetenekli ve çalışkan öğrencilerimize ulaşmaktı.Liselerimize resmi yazı ile başvurduk, çalışkan, istikrarlı, yatılı bölge okulundan mezun olmuş, ailesi çiftçilik yapan, üniversite sınavında derece yapan öğrencilerimizin isimlerini aldık. Dernek tüzüğümüz ve kararlarımız doğrultusunda kriterlere uyan  16 öğrencimize 2008-2009 öğretim yılında burs vermeye başladık.

Toplantılar yaparak, Eğitim Projemizin tanıtımını yaptık. Gönüllü Eğitim Annelerimiz projemize destek verdiler.  “KUZEY YILDIZI “eğitim projemiz  ile 2013 yılına kadar her yıl 25 öğrenciye burs verdik.

Toplantılarımız ve tanıtımlarımız devam ediyor. BİLKE, ihtiyacı olan başarılı ve yetenekli ailesi köyde yaşayan öğrencilerimizi,  gönüllü annelerimizi buluşturuyor.

İstanbul ziyaretimizde, öne aldığımız ilk iş, tanıtımımızı yapmaktı. EĞİTİM PROJEMİZ “KUZEY YILDIZI” ÇIRAĞAN SARAYI tanıtımından fotoğraflar:

IMGP0506

IMGP0507IMGP0508

IMGP0456

 

IMGP0462

 

BİLKE EĞİTİM PROJEMİZE DESTEK VEREN ANNELERİMİZE TEŞEKKÜR EDİYOR.                                                    IMGP0468

 

IMGP0457

 
Yorum yapın

Yazan: 30 Ocak 2013 in Eğitim

 

Etiketler:

Bir Cevap Yazın

 
